We zijn er! - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Vivian & Tessa - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Vivian & Tessa - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Vivian en Tessa

Blijf op de hoogte en volg Vivian & Tessa

16 Januari 2016 | Bonaire, Bonaire

Ons avontuur gaat nu dan echt beginnen. Na veel voorbereidingen waren we er helemaal klaar voor. Op Schiphol was het afscheid lastig. Maar gelukkig zijn we met z'n tweeën en was het goed om te gaan. De vliegreis was lang maar goed.
De laatste twee uur van de vlucht werden we al een beetje zenuwachtig. Er kwamen steeds een aantal eilandjes in zicht. Dan pas ga je echt nadenken over hoe het zal zijn, wat het klimaat is en hoe het appartement is. Al snel zagen we Bonaire. Een prachtig eiland met veel groen land, en natuurlijk die mooie felblauwe zee. We werden opgewacht door onze stagebegeleider Harriët. Zij heeft ons snel een rondje laten zien door 'de winkelstraat' (1 winkelstraat met een paar winkels). Daarna zijn we naar ons appartement geweest en ontmoette we Charlene en Simon (de eigenaren van het appartement). We zitten in een achterappartement (er zijn twee rijen van 4 appartementen). Het appartement is ruim. In de woonkamer hebben we een ruime keuken, een mooi gedekte tafel en een zitgedeelte. In de slaapkamer staan twee bedden en daar is de deur naar de badkamer. Het is een leuke badkamer, met helaas, wel een koude douche.. Maar we hebben vannacht al gemerkt dat het aardig warm is, dus het zal niet een groot probleem zijn.

Vandaag gaan we samen met Harriët Kralendijk verkennen en natuurlijk alle boodschappen doen. We hebben namelijk nog niets in huis. Ook gaan we de scooter huren waarmee we dit weekend de rest van het eiland zullen gaan verkennen.

We houden jullie op de hoogte van ons geweldige avontuur ;). Wil je de blog in je mail ontvangen? Geef je mailadres dan even aan ons door :)

Liefs,

ons.

• 16 Januari 2016 - 14:57

Alie Smit:

dat ziet er niet verkeerd uit heel veel plezier daar en geniet en laat is meegenieten met jullie verslagen en mooie foto's

• 16 Januari 2016 - 17:08

Willy Scherpenzeel:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn.Een mooi appartement is ook lekker.
    We hopen jullie te volgen op jullie avontuur.Een fijne tijd daar en geniet ervan.
    Groetjes vanuit een wit Friesland !!

• 16 Januari 2016 - 20:58

Tenny Van Mourik-Vlug:

Ziet en leuk uit Vivian, geniet ervan en ik vind het leuk om je te volgen.

• 17 Januari 2016 - 17:17

Oma Manuela:

Heerlijk dat jullie goed zijn aangekomen! En leuk dat je gelijk foto's hebt opgestuurd. Ik had ze gisteren al gezien, toen je vader en moeder even kwamen koffiedrinken. Het huisje lijkt wel een beetje op Israël. Dat klopt natuurlijk wel, omdat het daar ook meestal warm is.
    Een hele goede, fijne en mooie tijd, Vivian! En heel veel succes morgen op school!!
    Handig dat ik een berichtje krijg als jullie een nieuwe blog hebben geschreven.
    Dikke knuffel, Oma

• 17 Januari 2016 - 23:11

Wopkje:

Hé Vivian, je bent er al!
    Leuk dat jullie ons op de hoogte houden.
    Het ziet er geweldig mooi uit daar, hoop dat het ook een mooie tijd wordt, om nooit te vergeten.
    Groetjes, Wopkje