Carnaval! En nog meer.. - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Vivian & Tessa - WaarBenJij.nu Carnaval! En nog meer.. - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Vivian & Tessa - WaarBenJij.nu

Carnaval! En nog meer..

Blijf op de hoogte en volg Vivian & Tessa

08 Februari 2016 | Bonaire, Bonaire

Wat gaat de tijd snel... We zitten hier inmiddels ruim 3 weken. We hebben weer heel veel gezien en hebben veel dingen meegemaakt. Vorige week zondag was de kindercarnavalsoptocht in Kralendijk. Dat was erg leuk om mee te maken. Met een lekker zonnetje en veel muziek zagen we de optocht voorbij komen. Afgelopen vrijdag was het op stage carnaval. Elke klas had zich verdiept in een land en gaf daar een optreden over. En natuurlijk was iedereen mooi verkleed. Nu is het hier carnavalsvakantie en daarna zullen we op maandag, dinsdag en woensdag zelf de klas gaan draaien. Spannend maar wel erg leuk.

Vandaag was de grote carnavalsoptocht in Kralendijk. Het duurde even voor de optocht voorbij kwam, maar met het zonnetje erbij was het niet erg om te moeten wachten. Wederom veel muziek en heel veel kleuren. Veel mensen leven maanden lang toe naar deze optocht en geven ook veel geld uit aan de outfits. Het was fantastisch om dit een keer mee te maken. Na de optocht hebben we thuis gekookt en het eten op het strand opgegeten, terwijl we keken naar de zonsondergang.

Verder ontdekken we steeds meer leuk stranden. Zo is er Donkey Beach, vlakbij de airport. Hier hebben we een aantal vliegtuigen heel laag zien overvliegen, echt heel gaaf. Het blijft nogsteeds een beetje onwerkelijk als we naar de mooie blauwe zee, de palmbomen, het witte strand en de prachtige vissen in de zee kijken. Echt een paradijs hier.

Het huishouden gaat ook heel goed. Heerlijk dat we gewoon Nederlandse producten kunnen halen uit de AH en de Jumbo.

We gaan deze week genieten van onze vrije week. Het plan is om een keertje naar klein Bonaire te gaan, we willen een keer naar de salsa avond en we gaan ook een keertje uit eten.

Tot de volgende blog!

• 08 Februari 2016 - 13:57

Tante Tenny:

Ziet er allemaal heerlijk uit, geniet van jullie heerlijke vakantie week en daarna je stage. Groetjes.

• 08 Februari 2016 - 18:46

Win:

Wat een leuk verslag weer. En die foto's. Apart dat jullie in de zon in strandkleding de carnavalsoptocht kunnen bekijken, terwijl de optochten hier worden afgelast vanwege het slechte weer. Maar ja, de zonsondergang is hier natuurlijk ook niet zo mooi als bij jullie! Wow! Geniet er van, Vivian en Tessa!

• 08 Februari 2016 - 19:32

Tanja:

Hoi Tessa en Vivian
    Mooi verhaal en spannend hoor dat jullie nu zelf een klas gaan krijgen.
    Leuke foto's!!
    Niet met die rare figuren mee gaan hoor!
    Wees voorzichtig en geniet er onwijs veel van.
    Liefs Tante Tanja

• 08 Februari 2016 - 20:39

Janneke:

Hoi Vivian, wat leuk om te lezen. Wat stage?! Het is stiekem een tropische strandvakantie...Succes 'straks' voor de klas!